November

Dagarna passerar och nu är vi redan inne i November.
November känns som en mellanmånad, man längtar mest efter December och allt julstök.
I slutet av november har jag och M varit tillsammans i åtta år, jag vet inte hur vi ska fira det. Helst av allt hade jag velat göra något som vi inte gör annars. Spa hade vart helt underbart, men tyvärr så är en students plånbok ganska så tunn såhär års. Jaja, det återstår att se, huvudsaken är väl egentligen att vi gör något tillsammans :)


Den här dagen har varit helt underbar.
Vaknade innan åtta av mig själv, det händer aldrig. Så jag klev upp och har bara softat genom morgonen och förmiddagen. En kaffe innan föreläsningen och nu är jag hemma igen. Ska strax äta lite mellanmål och senare har jag introduktion på gymmet tillsammans med Marcus. Jag är nästan lite nervös, gym är inte riktigt min grej, även om jag behöver det ;)

Jag hoppas att morgondagen blir lika härlig den. På onsdag bär det iväg mot Örebro och Lena :)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback