The greatest thing you´ll ever learn, is just to love, and be loved in return



Jag har många tankar som snurrar i mitt huvud, miljoner, jag kämpar med två känslor. Den ena som säger att det är dags och den andra som funnits där så länge som säger något helt annat.


Jag saknar att ha någon att springa över till när jag behöver.
Jag hatar att det är hur många mil som helst hem.
Igår ville jag springa alla de där milen, bara för att få komma hem, komma bort en stund.
Jag vill nog egentligen fly ïfrån allt, det är så mycket lättare än att sätta ord på känslorna i mig.
Det är svårt att sätta ord på känslor som hela tiden säger emot varandra, ingen är starkare än den andra utan just nu är jag mest mitt emellan.


Idag hade jag behövt mitt Degerfors. Jag hade behövt promenera genom hela byn och rensa tankarna där jag gör det allra bäst, där jag känner mig allra tryggast.



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback