Vi ses på hjärtats bar






Igår tog vi bilen till Kinna, jag och Mikaela, för att ta en pluggdag där. Dels för att få ett par timmar extra gentemot ifall Björkis hade kommit in till Borås men också för att det är otroligt skönt med miljöombyte. Jag trivs dessutom hemma hos Björkis, de har det så hemtrevligt och mysigt :)
Vi blev klara med arbete om balanserat styrkort och det känns riktigt bra, för då slipper vi sitta i helgen.

Det känns bra. Jag och M behöver den här helgen. Vi har en hel del att prata igenom som det är just nu och helgen passar bäst. Vi ska varva det med mys och sushi. M är skyldig mig det efter att jag vann ett vad ;)


Ikväll blir det Kinna igen, för att fira Björkis födelsedag. Det ska bli kul att ha lite roligt tillsammans, senaste tiden har vi alla bara träffats när det gällt plugg och det är otroligt tråkigt. Det ska dessutom bli kul att få träffa alla hennes gamla vänner :)

Dock är det som alltid, klädbekymmer! Jag har verkligen ingenting i garderoben, jag har även så sjukt låg självkänsla att det inte känns som att någonting passar eller att jag visar alldeles för mycket av min sargade hud. MEN, vad tusan, det är Sandras kväll och det handlar bara om att ha kul, så skitsamma vilka trasor jag sätter på mig egentligen.
Däremot funderar jag på att göra en liten mer vågad make för att vara jag - röda läppar.
Det återstår dock att se om jag verkligen vågar mig på det, det kan också bli svårt eftersom det är vinter och läpparna är torra och nariga. Jag får se helt enkelt...


Nu ska jag försöka få till någonting av min riskbuske till hår ;)


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback