With or without you






Även fast jag pluggar på högskolan så kan jag nog säga att jag får ett minihöstlov nu.
Nu ska jag inte till skolan förrän på måndag igen.
Imorgon bär det alltså iväg till Örebro för att hälsa på min ängel, sen på fredag vidare till Degerfors och familjen och även Kristinehamn och familjen där.


Jag gillar inte det faktum att vintertiden är här och att det redan nu är kolsvart utanför fönstren.
Nog för att det är mysigt med massa tända ljus här hemma, men det är inte lika mysigt när det redan börjat mörkna när jag är på väg hem från skolan. Får hoppas att snön kommer och ligger kvar så att den lyser upp i vintermörkret. Haha, vad tror jag, det är inte värmland direkt.


Ikväll blir det lite kvalitetstid med M.
Vi har dåligt med tid för varandra framöver eftersom vi ska hem.
Sen följer Elin med oss tillbaka hit.
Måndag-Onsdag är M i Varberg och nästa fredag får vi besök av hans studiekamrater från Karlstad.


Nu ska jag börja packa ihop lite inför resan.
Ska packa två väskor, en lite lättare att ha med till Örebro, sen får M ta med den andra med resten när han kommer på fredag. Har ett stoort paket som jag gärna inte släpar på tåget.

Tänkte faktiskt gå upp tidigt imorgon och ta en tur till gymmet. Det blir dock ingen styrketräning som jag känner nu utan jag är sugen på att ta en runda på löpbandet. Jag fick mersmak igår ;)
Kommer ju inte träna något mer i veckan nu så jag får nog allt röra fläsket dit för en stund imorgon förmiddag.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback