If you have three you'll give me two





Är det inte typiskt att på sin lediga dag åka på en huvudvärk som inte är av denna värld? En huvudvärk som tenderar att gå över till migrän vilket sekund som helst och som gör att ögonen tåras. Gaaah.
Jag orkar egentligen varken titta på tv eller sitta vid datorn men något kul måste jag ju få göra ;)
Jag har tagit tablett och fyllt på med kaffe så jag hoppas att huvudvärken bestämmer sig för att bege sig iväg snart.
Klockan är tre och det känns som att hela dagen snart är slut, jag som hade massa roligt att fixa.
Har med andra ord inte gjort något utav det alls. Fast jag har ju helgen på mig också så det är inte hela världen.


Jag längtar fruktansvärt mycket efter onsdag för då beger jag mig med tåg upp till Örebro för att spendera ett par dagar hos min ängel. Lena och jag var oskiljaktiga sedan vi träffades på ett mellanstadie disco :)
Under högstadietiden tog tog vi sällskap till skolan varje dag, sågs på varje rast, tog sällskap hem oavsett om vi inte slutade samtidigt, sa hej då vid hennes dörr och direkt när jag kom hem till mig så tog vi upp telefonen och ringde varandra. Våra föräldrar blev galna på oss! :)
Vi har gått igenom mycket här i livet tillsammans även om vi under många år gjort det på varsitt håll. Vissa vänskapsband är omöjliga att klippa sönder och det kan låta töntigt men på något sätt bär jag ändå med mig henne varje dag. Jag har flera skokartonger fulla med små brev och lappar vi skrev till varandra när vi inte sågs. Alla kärleksproblem eller familjebekymmer som vi har avverkade finns sparade. Lena är helt klart en väldigt speciell och kär vän för mig och även om vi knappt ses eller pratar med varandra så är vi ändå delaktiga i varandras liv på något sätt och jag hoppas att det alltid kommer att förbli så ♥

Senast vi sågs var i påskas då jag tog bilen över till Örebro över en dag så nu är det verkligen på tiden att vi tar igen lite förlorad tid. Så jag bor hos henne onsdag till fredag. Hade gärna stannat längre men det är absolut bättre än inga dagar alls :) Det nästan pirrar i magen på mig så förväntansfull är jag!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback