Tumble down





Jag har fått in vanan att direkt när jag kommer hem och innanför dörren så tvättar jag bort allt smink så att mitt ansikte får vila, sedan sätter jag mig på min plats vid köksbordet och pluggar fram tills att jag inte orkar mer eller inte har något mer att göra. En god vana om du frågar mig.
Idag blev jag klar tidigt och det känns riktigt skönt att få mysa ner sig i soffan och titta på förkväll.

Nu står potatisen och puttrar på spisen och alldeles strax är det dags att panera lite rödspätta filéer för att sedan steka på och avnjutas - MUMS!
Är det något i matväg som jag verkligen älskar så är det fisk, av alla dess slag.

Efter maten är det dags att mysa ner sig i soffan igen, med bästa sällskapet ♥
Jag har känt mig nykär ett bra tag nu och det pirrar sådär härligt i magen.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback