c o n f u s i n g






Nu kan man nog säga att skolan dragit igång på allvar och vardagen börjar krypa på igen.
I mig kryper mest en enorm hemlängtan, inte hemlängtan som i hem och hälsa på utan en längtan efter att få packa ihop allt och flytta tillbaka. Att kunna vara nära familjen när man vill och inte behöva planera och stressa igenom en helg hemma som nu.
Jag vet inte riktigt varför jag har denna enorma längtan i mig, kanske för att vi har pratat mycket om det under sommaren, eller kanske bara för att jag vill andas värmlandsluft igen och njuta av allt som jag tidigare tog för givet där hemma.
Det är samtidigt med splittrade känslor, för jag har ett riktigt härlig liv och en underbar lägenhet här i Borås med.


Nej, istället för att grubbla på det nu så ska jag sätta igång med plugget, och och jag orkar och min mage hänger med så ska jag nog baka lite bullar också :)


/A

Kommentarer
Linda - ndaiL säger:

Vilken mysig blogg du har!

2010-09-08 | 23:22:30
Bloggadress: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback