Today is gonna be the day



Jag är nog en av de mest morgontrött personer som finns, jag kan inte hjälpa det, och eftersom jag har svårt att somna på kvällarna så är jag ännu mindre sugen på att gå upp tidigt. Men jag kämpar på med att ställa klockan och försöka få rutin. Det är viktigt, speciellt nu när vi nästan bara har efermiddagar i skolan.
Jag lyckas ganska bra med att komma upp nu, men den stora frågan är vad tusan jag ska sysselsätta mig med om mornarna? Än har jag inga böcker så att jag kan börja plugga. Så istället softar jag runt bara, rätt skönt - men skönast vore sängen.


/A

Kommentarer
Natta säger:

Tack för tipsen! :)

Väldigt uppskattat!

Ha det fint. Kram kram

2010-09-03 | 22:35:53
Bloggadress: http://nathalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback