För den som letar



Det är sex dagar sedan jag skrev sist och årets påskfirande är nu förbi. Helgen hemma i värmland var fantastisk, strålande sol och härligt sällskap i form av både släkt och vänner ♥
Det händer en hel del där hemma och det känns skit rent ut sagt att inte kunna finnas där mer när man behövs. Det är en utav anledningarna till att jag längtar så fruktansvärt mycket efter att flytta hem igen. Jag vill kunna ge en stärkande kram precis när den behövs.

Vi åkte tillbaka hem till Borås en dag tidigare än tänkt, så under gårdagen passade vi på att rensa på vinden och inför visningen i lägenheten. Vi var knappast ensamna uppe på soptippen igår ;)

Idag dyker jag ner djupt i plugget. Har spenderat förmiddagen på balkongen i solen med en av böckerna, efter lunch - som jag för tillfället äter - är det dags att dyka ner i bok nummer två. Sen ska det skrivas! Jag har en del att ta igen eftersom det blev långledigt nu över påsk.

Tjae... det var väl egentligen allt jag hade för stunden, ville mest visa att jag lever.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback