LOVELY DAY!



Idag har nog lätt varit den härligaste dagen på året. Solen skiner och värmer såå gott. Har spenderat halva dagen fikandes tillsammans med Mikaela - ute. Sedan hängde vi bara i det härliga vädret och pratade om allt och inget, precis som det ska vara såna här dagar. LOVELY.

Idag hade vi en förhandsvisning av lägenheten och de la ett bud direkt, dock tyckte vår mäklare att vi inte skulle nöja oss med det utan lägga ett motbud. Får se vad som sägs om det.

Helgen var fantastisk. Det är så underbart att ha Elin här och det är bara oss det händer konstiga saker för. Säger bara Falköping och för starka drinkar - så har jag inget mer sagt.

Det är såna dagar jag verkligen känner hur underbart det ska bli att kunna träffas mer ofta och framförallt mer spontant. Jag har underbara vänner här i Borås men ingen känner mig så bra som mina vänner där hemma. Jag tror även starkt på att äkta vänskap håller trots avstånd och jag hoppas verkligen att vårt gäng här nere håller den kontakten sedan när vi far åt olika håll.


Sitter på balkongen och verkligen njuter nu. Underbara dag.

/A


Kommentarer
emma härnqvist säger:

härligt :) måndagen har verkligen varit fantastisk!



förstår att du kommer sakna lägenheten men de är nog mycke annat som väger upp där hemma i värmland sen :) kram

2011-04-18 | 21:47:39
Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/
Marcus Å säger:

Okej. Med andra ord är jag 2 år yngre än dig, stämmer det? :)



Min ambition i livet är att jag ska starta något eget där jag gör det jag älskar, att skriva. Sedan säljer jag texter till tidningar och magasin. Det är min dröm!



Vad ska du hitta på idag då?

2011-04-19 | 07:23:09
Bloggadress: http://slipsens.se
Stella säger:

det är lätt att se vilka som är ens vänner när man inte hörts på länge. min äldsta kompis och jag hörs väldigt sporadiskt, och iofs träffas vi nästan varje gång jag är hemma - och vår vänskap har klarat sig i över 25 år...

2011-04-19 | 17:15:06
Bloggadress: http://stella.hildebrandt.cz
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

sv: Vårt arbete ska vara inne hos handledaren redan 11 maj så vi fick smått panik idag!! Men det kommer lösa sig, det brukar det ju göra :) Vi är snart klara med teorin iaf :)



Till att börja med så ska jag bo hos min syster, sen hoppas jag att jag får tag på en egen lägenhet så fort som möjligt och att det löser sig på något magiskt sätt, haha! :) Det känns väldigt konstigt att flytta men det här är ju min chans så det är bara att go for it - förhoppningsvis så flyttar han oxå upp snart :) Förstår att du är glad över det - ändå många år att plugga!



Hoppas du njuter av vårt underbara väder nu :) Kramar

2011-04-19 | 19:04:34
Bloggadress: http://siribeckman.se
Mikaela säger:

Det var verkligen en jättemysig dag! Välbehövlig! Den kan jag leva på ett tag :)

2011-04-21 | 11:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback