Moorning



Idag är det ingen kul dag att vakna till. Jag är lite fjantig när det kommer till att M åker bort, men som tur är så blir det bara en enda natt ensam för resterande nätter har jag mitt andra hjärta här :) Dock borde jag ta tillvara på tiden ikväll, det är ju faktiskt sällan jag är ensam. Kanske får bli en riktigt tjejkväll med fotbad och allt sånt där. Har jag förresten sagt att vår nya lägenhet har BADKAR? ;)

Igår var vi ju på fälstudie och det var intressant och vi fick nog med oss det vi behövde. Nu måste vi försöka komma igång med intervjuerna med så att vi har något att jobba vidare på. Tanken är att jag ska försöka få ihop några rader om traditionell prissättning nu under morgonkvisten. Vid lunch ska jag skjutsa Mn'M till Göteborg och efter det ska jag möta upp Jennie för opponeringsskrivning. Det blir med andra ord en låång dag idag.

Ska hämta ut två paket också, wiie. Kanske ska jag till och med försöka få ihop ett par Londoninlägg ikväll, jag är sjukt sämst på att ta tag i det.


/A


Kommentarer
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

Vad ska ni opponera på? Nu blev jag lite förvirrad?! Hoppas du får en mysig helg trots att killen är borta, kan vara skönt med lite ensamtid ibland :)



sv: Åh TUSEN TACK! :D Ja det känns som min chans nu, äntligen liksom! Haha, ja då hade jag varit uppe på sista intervjun och kände att det hade gått väldigt bra så då behövde jag belöna mig själv :)



Ja väldigt snabba puckar, men det löser sig! Vi får skriva järnet nu och sen skriva på var sitt håll och så får jag åka ner så fort jag är ledig - det fixar sig! :) Nej tyvärr kommer han inte göra det än iaf, han har ju jobb här och så, så till en början får jag klara mig själv men tror definitivt att han flyttar upp sen :D



Och tack tack tack för dina fina ord! :) Kram



2011-04-14 | 09:07:45
Bloggadress: http://siribeckman.se
Sara säger:

Haha, eller hur!

Ja men det är förståeligt, man vill gärna bo nära hem på något vis, i alla fall efter ett tag. I alla fall så man kan åka och hälsa på utan massvis med meck. Jag bor ju fortfarande hemma så just nu är jag snarare på nivån att jag vill till andra sidan jorden, haha!

2011-04-14 | 16:32:14
Bloggadress: http://sarajohansson.nu
Marcus Å säger:

Jasså vad ska du göra i fjällen då?



Låter som att du har läst väldigt bra och intressant utbildningar. Vad vill du jobba med i framtiden då? Antar att du har familj/pojkvän i Karlstad eftersom du vill bli kvar där, eller har jag fel?



Kram

2011-04-14 | 19:50:11
Bloggadress: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback