När det blåser på månen



Idag har jag verkligen hållt på med massa hemlighetsmakeri - älskar't! Det här är något som bara måste hända! Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på det.

Sedan har jag tagit tag en sak jag velat länge, nu hoppas jag att jag får som jag vill. Det finns nämligen en ring efter min mormor som jag gärna vill ha. Den ligger i en låda nedpackad någonstans i någon släktings garage. Jag har bett min kära mor om den ett flertal gånger men hon har inte frågat sina syskon om den för att hon tror att det kommer bli tjafs. Jag tycker dock att det känns tråkigt att den inte ska bli använd. Så nu har jag tagit tag i det själv och mailat alla mina mostrar/morbröder (utom en) och frågat om någon annan är intresserad - annars tar jag den! Så nu hoppas jag att ugången blir den att ingen annan är intresserad, den ringer skulle betyda mycket för mig att få bära. Även om jag måste lämna in den och få den uppsnyggad först, för den har varit med ett par år kan man säga.

Nu måste jag dock ta mig i kragen och fixa det där plugget. Det är dock svårt att koncentrera sig när det är så mycket som händer runtomkring och när det finns så spännande saker att planera och hoppas på, hihi.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback