Sunny sunday



Marcus har lämnat mig för en dag på jobbet, tråkigt nog en vacker dag som denna. Det innebär också att mitt samvete säger mig att jag bör passa på att plugga. Jag har precis druckit upp mitt kaffe och lagt en ansiktsmask, om en stund beger jag mig mot en lång och härlig dusch. Nu ska hon bli ren! Sen in i myskläder och på med plugghumöret - här ska skrivas!
Nu önskar jag att vi hade ett skrivbord i sovrummet precis bredvid balkongdörren, då hade jag suttit där med dörren öppen och fått härlig luft och lyssnat på fåglarnas härliga kvitter. Vänner, det är vår!


/A


Kommentarer
N I L M A säger:

Så härligt med det här vädret! Var o sprang på Kype på förmiddagen och jäklar vad varmt det blev :O

2011-04-10 | 13:26:09
Bloggadress: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback