Calleth you, commeth I


Vi klev av flygplanet in i den svensk-göteborska natten och kände hur hösten välkomnade oss med sin kyla och friska luft. Med ens var vi på väg tillbaka in i verkligheten. 

Veckan i Grekland tillsammans med Elin var nog det allra bästa jag kunde ha gjort. Innan resan hade jag i princip gett upp, noll energi och noll inspiration, ingen livsglädje eller lycka fanns att tillgå. Veckan gav oss sol, tid för varandra och helt enkelt en hel del kloka ord. Nu är jag kanske inte en visare människa, men jag är brunare, fräschare och utvilad. Jag har fått fundera en hel del och det finns en del kvar att ta itu med, men det kommer med tiden.

Jag är förundrad över att Elin och jag fortfarande är bästa vänner. Vi träffades ändå när jag var runt tio år och hon sju. Tillsammans med vissa vänner stärks bara banden medans det finns de som man bara har korta förbindelser med.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback