The first cut is the deepest


Nya frisyren :)


Jag kan väl säga att det är när jag klipper sig som jag inser vad långt håret var innan. För visst kallar ni väl detta långt fortfarande? Frisören tog en decimeter om inte mer på längderna. Dessutom, välkommen tillbaka luggen :) Hårfärgen har jag inte riktigt bekantat mig med själv än eftersom hon lockade längderna, men vid första anblick känns det riktigt höstfräscht - inte för ljust men heller inte för mörkt. Tror att hon la i tre olika nyanser av slingor som blandas ut med min egna hårfärg. Det var ett kostsamt besök men totally worth it. Ibland får man skämma bort sig själv och med tanke på att jag inte färgat håret sen maj FÖRRA året så kunde jag nog unna mig den pengen nu ;)

Så vad tycks? Borde jag ha gått på min andra idé istället - lite längre page (utan lugg eller snedlugg)?


/A

Kommentarer
emma härnqvist säger:

nej nej, det här passar dig perfekt!

2011-09-03 | 08:27:43
Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback