You´re beautiful



Min mage pirrar av nervositet, är inte det konstigt? Min andra hälft började sitt nya jobb idag. Jag är säker på att de kommer att gilla honom, för vem gör inte det? Vi har våra ups-and-downs, absolut fler downs på senare tiden men alltid när jag tänker lite extra på vad vi har så pirrar det i magen på mig och jag inser vilken himla fin människa han är - han är älskvärd! Hoppas innerligt att det går bra för honom idag och att han inte är allt för nervös själv.

Mina planer för dagen är ganska så få, ska städa upp lite i röran här hemma men framför allt ett besök på arbetsförmedlingen. Om jag längtar? Knappast. Var där häromdagen men är tvungen att gå dit igen. Blöh.

Imorgon drar M iväg till Mallis med nya jobbet och jag har en veckas ensamhet framför mig. Det är nog nu jag verkligen kommer att förstå att båda mina bästa vänner har flyttat. Kommer spendera helgen i Degerfors hos mor och far tror jag, det är Nora marknaden på lördag som jag är sugen på att följa med på.
På måndag ska jag få jobba lite på IKEA igen och det ska bli riktigt KUL! :) Sedan nästa lördag gör jag ett gästspel på Hemtex i Kristinehamn, det ska också bli himla kul.

Med tanke på hur mitt lönebesked såg ut den här månaden så klickade jag igår hem en Iphone. Jag som sa att jag aldrig skulle ha en. Med med tanke på att alla mobiler idag i princip är kopior av den så jag kan ju lika gärna ha den äkta varan. Fick dessutom ett riktigt bra pris på den.
Det känns bra att det faktiskt syns på lönen att jag har jobbat rumpan av mig, det känns på något vis verkligen värt det då även om jobbet i sig också är roligt.

Nu ska jag faktiskt starta den här trista och regniga dagen med en ansiktsmask och ett bad. Härligt :)


/A



Kommentarer
Sandra säger:

Hej gumman :)

Jag har haft problem med min bloggdesign ett tag nu, hade ett tag en design från designbloggar men den tog jag bort och ville ha den vanliga igen men det går liksom inte, det är som att den gamla ligger kvar som ett virus eller nått för varje gång jag byter så finns det fortfarande kvar i kodmallarna. :( Har startat upp en ny som jag antagligen får fortsätta på om det inte löser sig, men jag vill egentligen inte byta. Blää.



Hur är mobilen? Visst älskar du den? :) Saknar dig med sötnos. När ska vi ses? Puss och kram

2011-08-26 | 17:58:52
Bloggadress: http://aprilhimlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback