December fem


Trött, tröttare, tröttast? Säkert inte men det kanske inte var helt smart att ligga vaken till halv två i natt. Dock hade jag och M ett väldigt mysigt prat om framtiden och våra drömmar - det var härligt.


Efter att ha ställt mig på vågen nu på morgonen måste jag verkligen bege mig mot träning ikväll - jag behöver muskler! Är nu nere på 51 kilo och så lite har jag nog inte vägt sedan högstadiet eller något. Det innebär att jag tappat nästan 7 kilo sedan i våras/början av sommaren. Det är ju sjukt, äter bra mycket mer än tidigare också. Kanske är det också därför? Min kropp och omsättning fungerar som den ska nu när jag äter regelbundet och kroppen behöver inte längre lagra för säkerhetsskull. Nu måste vikten stanna här, under 50 vill jag inte!!

Idag har jag en lång dag på jobbet men ska se om jag kan smita tidigare så att jag hinner till träningen i tid. Slutar annars när träningen börjar.

Nu måste jag fixa mig.

/A


Kommentarer
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

sv: Ett hett tips - dom torkar verkligen på nolltid :) Hoppas du mår bra tjejen! Kram

2011-12-08 | 19:32:50
Bloggadress: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback