Inspiration



Hon kan nog vara den snyggaste kvinnan på denna jord!
Har en klipptid inom en snar framtid och jag är mer än sugen på en frisyr liknande denna, men jag kommer absolut inte passa lika bra i det och jag har heller inte samma härliga och tjocka hår. Ska jag ändå våga? Det är ju trotsallt bara hår och det växer ju ut. Blir det skitfult finns ju alltid snoddar och spännen ;) Jag är sjukt sugen på att bli sådär snyggt blond också men mitt stackars hår får ha den färgen det har nu för att vara skonsam mot det.

Kommentarer
emma härnqvist säger:

oj, det är ju ett väldigt tungt och påfrestande arbete för kroppen! en annan som inte jobbat i butik kan ju ingenting om vad det inneär att jobba så.. oavsett om det är ikea, hemköp eller gina tricot :)



hur mår du nu då? blev lite orolig när jag läste ditt inlägg om vikten. hoppas att det vänder. massa kramar till dig

2011-12-10 | 21:00:42
Bloggadress: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback