Today's the day


Upp på hästen igen. Bryt ihop och kom igen. Det känns som att det är vardag nu. Igår orkade jag inte riktigt mer och kroppen sa ifrån både med huvudvärk och en magvärk från helvetet. Det innebar att jag kastade mig i ett bad när jag kom hem och sen i säng. I en säng utan sängkläder. Någon gång i natt har M bäddat sängen med mig liggandes i den - gose ♥ Idag känns det som att jag har sprungit i full fart in i en vägg. Tur att jag är ledig imorgon i alla fall.

Jag fick mig ett riktigt huvudbry nu på morgonen. Hittade två jobb som jag verkligen kan tänka mig, men jag känner mig alldeles för trogen mot min nuvarande chef och vill inte lämna henne i sticket nu när hon verkligen vill ha mig där. Det som dock talar för att söka jobben är ju såklart att jag inte i nuläget ens vet om jag blir kvar på tjänsten eller inte och jag jobbar ju bara fram till nyår. Vet inte om jag kanske ska prata med henne om det och se hur hon ställer sig till det hela, kanske blir det lite mera fart på dem då.
Egentligen så är det här jobbet som jag hittat något jag velat göra länge och något som ligger mig varmt om hjärtat och kanske till och med det jag helst gör resten av livet. Dock vet jag ju inte eftersom jag inte testat på jobbet innan. Jag trivs ju så himla bra på ikea men avdelningen är så tung så det är nog inget jag kommer stanna på mer än fyra-fem år kanske.

Jag hatar att jag egentligen har så jäkla svårt att tänka på mig själv i alla situationer.

Imorgon ska jag klippa mig, jag vet fortfarande inte hur!
Sen måste jag hinna med en tur på stan, hämta paket, slå in paket, skriva klart min essä och volleybollträning. Jag skulle även vilja klämma in lite julbak eftersom jag inte hunnit det än. 
I helgen blir det ju en tur till Stockholm för att se Bounce's streetversion av Svansjön - min 25års present från bästaste Elin. Det ska blir helt fantastiskt! Egentligen är det bästa med hela resan att få umgås lite med henne, jag saknar henne så att det gör ont!  

Fullspäckad imorgon  med andra ord.


/A


Kommentarer
Jennie ♥ säger:

Ville bara kika in för att önska dig en riktigt

GOD JUL!

2011-12-14 | 21:36:08
Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback