Death to the martyrs




Förmiddagen sprang förbi, onekligen. Hann med en tur på stan efter föreläsning och jag kom hem med lite småsaker som puder, nagellack, sminkväska, hårspänne och pannaband. Fyndade även en minimascara (9:50:-) - perfekt till Londonresan. Det bästa av allt var att det knappt kostade mig någonting eftersom jag hade lite presentkort att ta slut på, sånt gillas. Inväntar min årsbonus från H&M med, DEN gillas verkligen ;)

Planen var att plugga när jag kom hem men jag tappade helt motivationen till det nu när solen lyser och värmer så gott. Allra helst hade jag befunnit mig ute. Nu funderar jag på om jag ska göra ett redigt städryck  -det ser förjäkligt ur här hemma, eller om jag ska plugga istället. Jag är mer sugen på städning egentligen men skulle lika gärna kunna göra det imorgon när jag ändå måste tvätta. Sicka i-landsproblem.

Nej det får nog bli lite plugg.
Inväntar att M ska sluta jobbet för idag blir det träning, wohoo!


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback