Jillians 30 days shred



Jag skrev senast om att jag har ett trettio dagars program med träning jag ska göra.
Men jag måste nog säga att det är omöjligt! Efter gårdagens tjugo minuter var jag helt slut i hela kroppen, benen darrade så mycket att jag fick sitta och duscha. Jag kände även av astman som jag sällan gör när jag tränar nu för tiden.

Idag har jag en träningsvärk som inte är av denna jord. Vartenda litet steg är verkligen en kamp, helt sjukt. Jag kan nog i ärlighetens namn säga att jag aldrig någonsin har haft en sån här brutal träningsvärk i hela mitt liv, och då är jag ändå en person som har lätt att få träningsvärk.

Med andra ord får Jillians 30 days shred ett bra betyg av mig.
Det visar mig att det är helt rätt muskelgrupper som tränas, plus att jag verkligen känner hur kroppen har arbetat. Nog för att träningsvärk kan vara ett helsicke men det är ändå bevis för att jag har presterat så jag får vara nöjd ändå.

M E N, jag kommer knappast kunna träna idag, det finns inte på kartan.
Så för mig kommer det inte ta trettio dagar, utan kanske sextio - får försöka köra varannan dag istället.



/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback