S n u r r b o l l



Inatt vaknade jag på samma sätt som för ett par veckor sedan. Jag vaknade mitt i natten av att det kändes som att något small till i huvudet på mig och hela världen började snurra - sen slutar det lika snabbt som det kommer. Det är galet läskigt och det börjar oroa mig lite. Det är lätt att oroa sig för saker som är allvarliga, det är säkert inget annat än stress/hormon- vitaminbrist/kristaller i örat eller något annat lättsamt. Jag drar mig för att ringa vårdcentralen då jag är rädd att jag blir bemött som alltid annars, gå hem och vila och hör av dig om det inte blir bättre. Jag är skeptisk till att det blir en större utredning än så. Fast för mig egen skull (och även Ms eftersom han blir så orolig för mig) så är det kanske värt att gå dit ändå. Jag får filura på det i veckan, har ändå inte tid nu innan nästa helg, veckan är fullspäckad med plugg.


Jag skulle vilja påstå att jag är en riktigt yrboll om dagarna nu.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback