Utmaning från Siri


Fick en liten rolig utmaning av sötaste Siri som jag bara inte kunde motstå : )


Jag heter: Anna
Jag vill dricka: Apelsinjuice (gärna med något starkt i, hihi)
Jag vill äta: Anna och Marcus goda scampiräkor - MUMS
Jag har: Aldrig blivit tagen av polisen eller fått böter
Jag har inte: Aspbergers
Jag är rädd för: Arga getingar och bin!
Jag är: Absolut en riktig romantiker
Jag är inte: Asocial
Jag sjunger: Allra helst inte
Jag påminner om djuret: Apa, haha
Jag vill ha en: Alldeles egen fin Mullberry Alexa
Jag vill åka till: Algarve och mitt älskade Portugal

Jag vill bara tillägga att det var inte det lättaste med ett namn på A ;)

Utmaningen går även ut på att utmana sex personer men jag vetetusan vilka som läser här så dessa får det bli; Elin, Zandra, Marica, Lina, Malin och sedan såklart de som vill utöver det;)

Kommentarer
Elin säger:

Oj! va svårt!

2011-02-22 | 21:10:13
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

Hihi va skoj att läsa dina finurliga svar :) Hoppas ni får en bra dag i skolan trots att det är metod. Själv pluggar jag hemifrån även idag. Kram

2011-02-23 | 10:48:26
Bloggadress: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback