Det kan va så förfärligt, det kan va så bra




Klockan är strax fyra och jag har hunnit med en massa den här dagen och ändå haft en soft dag.
Tog en lugn och utdragen morgon med kaffekoppen och lite dator. Sedan blev det lunch och en snabbvisit upp till Knallen. Det var nog det snabbaste jag gått igenom där och ändå handlade jag två presenter och en ny duk till köket. Väl hemma har jag plockat ordning lite efter reskaoset och lagt på nya duken på bordet tillsammans med Marcus fina vas med gula tulpaner. Känns riktigt vårigt och härligt i köket nu. Kanske är det därför jag känner mig på ett riktig toppenhumör idag och nästan har lite fjärilar i magen.
Sitter och dricker en vitaminbrus nu, lite senare blir det ett besök på gymmet. Ikväll gissar jag på att det blir lite wii spelande med tanke på Ms present ;)

Nu ska jag sätta mig och göra något jag är bra på, skriva en lista på saker som ska göras! ;)


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback