I'm watching the horizon



Weheartit




Vårterminen är här och idag är vi lediga eftersom en av de nya kurserna drar igång imorgon och den andra på onsdag. Som de flesta redan vet är det grått, trist och mycket vatten utanför fönstren idag.

Helgen och födelsedagsfirandet hemma var otroligt mysigt. Många som kom för att gratulera sin tjugofemåring och det värmer i hjärtat vilka härliga familjer vi har. ♥
Något annat som värmer i hjärtat är att vid Marcus nästa födelsedag så kommer vi fira hemma hos oss istället för att vi ska åka och stressa som vi gör nu.


Idag ska jag mest njuta av en sista lugn och go dag. Ska ta en tur till Knalleland. Kan inte riktigt med det faktum att M inte fick någon present av mig. Vi åker till London istället som present till varandra men jag vill ge honom något litet i alla fall. Sen ska jag se om jag kan hitta mig ett par gummistövlar, det kan behövas nu!

Ikväll blir det gymmet och det ser jag faktiskt verkligen fram emot.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback