Jag skulle ge dig, allting du pekar på



Jag skulle bara hänga lite i soffan framför tvn nu i eftermiddag tänkte jag, det var ett tag sedan jag gjorde det. Det tog inte många sekunder innan de där blå slog igen och jag tvärslocknade, trött? Hehe. Nu är jag alldeles segis, men det allra bästa är att jag är extremt träningssugen ändå. Så nu längtar jag till Marcus kommer hem så vi kan gå och träna. Egentligen var det tänkt att vi skulle äta innan vi drar dit, för sist vid sex tiden var det proppfullt på gymmet, men jag har ingen lust att äta först, jag vill dit NU! :)

Innan fästmannen kommer genom dörren ska jag kila ned till maxi, kaffet är slut!
Fast det är egentligen inte huvudsaken med mitt ärende - objektivet ligger och väntar!
Sjukt snabb leverans av NetOnNet måste jag säga, jag la ju beställningen igår! ME LIKIE!♥


/A


Kommentarer
Camilla säger:

Visst är den underbar, skulle nästan kunna få i mig två bitar haha :D

2011-01-20 | 17:30:54
Bloggadress: http://camillaannerberg.blogg.se/
Sandra säger:

KAFFETANT! :P

2011-01-20 | 19:02:46
Bloggadress: http://aprilhimlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback