M å n d a g 2001-01-10


Weheartit

Good morning sunshines!

Det är måndag, sista dagen på höstterminen skulle jag vilja påstå eftersom dagen innehåller en sista redovisning i höstens kurs, wiiiie! Det är efterlängtat.
Gårdagen spenderades på bibblan med Mikaela och Jennie för att färdigställa arbetet och det flöt på som det skulle. Jag kan inte nog längta efter att den här dagen ska vara slut :)

Vårens kurser drar igång nästa tisdag och onsdag så det blir en veckas ledighet nu framöver, jag ska försöka komma på något vettigt att syssla med då, vad vet jag inte än. Vi åker hemåt Värmland igen på torsdag i alla fall, Marcus födelsedag ska firas där ♥

Nu ska jag dricka mitt kaffe och öva redovisning.
Ny vecka och nya tag, så ikväll är det jag och min feta rumpa som drar iväg till gymmet :)
Det ska bli riktigt härligt att komma igång igen, jag behöver verkligen göra av med lite aggressioner.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback