M å n d a g 2011.01.31



We♥it

Goood Mooorning, Den här sista januaridagen.

Inte direkt mysigaste vädret att vakna till idag, grått och trist. Annat var det igår när det var helt underbart soligt och härligt väder, men man kan ju inte få allt.

Jag börjar bli duktig på det här med att gå upp tidigt fast jag är ledig, det gillar jag, mina dagar blir ju längre och eftersom jag värdesätter min slötid så hinner jag med både det och mina måsten.

Idag har jag ett par måsten, såklart. Skriva om hållbar samhällsutveckling, ringa folksam (IGEN!) och hoppas att de svarar den här gången, kanske hinna med att göra lite övningar i redovisningen (beroende på om jag hinner). Borde även knata ner till Ms jobb senare ikväll och kopiera metodboken som jag måste lämna igen till bibblan på onsdag - jag har då verkligen ingen lust att köpa den.

Så, så ser den här tråkiga Boråsdagen ut, men jag tror nog den kan bli mysig ändå, på med bra musik bara så ska det nog bli väl med den. Kanske smiter iväg till gymmet en stund sen också eller om jag kanske ska våga mig på spinning ikväll ?


Tack söta ni för Londontipsen nedan ♥


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback