Morgonstund



Wei♥t


Morgonstund

Jag längtar galet mycket efter våren!

Jag gick upp tidigare än jag behövde, men jag gillar mig egna lugna morgonstund med kaffekoppen och datorn. Begrunda vad som hänt, vad som ska ske under dagen och annat. En härlig start på dagen tycker jag. Det är mysigt att varje morgon se hur dagen sakta smyger sig fram ur mörkret. Idag faller ett par snöflingor sakta ned.


Idag blir det en hel dag i skolan, vilket gör mig otålig. Jag vill egentligen stanna hemma och fila på mitt CV, men det får vänta tills efter skolan. Jag har några idéer redan i alla fall för som jag trodde hade jag lite svårt att somna igår, hihi.

Vad som mer står på schemat idag är tvätt, mindre roligt men det ska bli gôtt att få träningskläder som är fräscha igen, lådorna ekar tomt på dem nu. Sedan, om inte Marcus tar bort födelsemärken så blir det nog träning. Wiie.

Morgondagen är "ledig" och jag har massa inplanerat för den, wiieho.
Några mindre roliga saker och några mycket roligare.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback