MORR, spott och fräs


Varning för lite mindre glatt och lite mera argt inlägg.


Just nu känner jag mig som en riktig barnrumpa, jag vill slita mitt hår och lägga mig ned på golvet och banka med armar och ben med gråten i full gång. Frustrationen är hög. Vadan detta? Jo, aldrig går något riktigt min väg. Nya objektivet är ljuvligt men såklart så är det kamerahuset det är fel på och inte det gamla objektivet. Känns surt att lägga över 2000 kronor på ett nästan likadant objektiv jag redan har (dock liiite vassare) för att sedan behöva skicka tillbaka det och istället skicka kameran på reparation. Dessutom så bankar mitt hjärta lite extra för det här objektivet just eftersom det är liite vassare än det gamla. Fast jag får väl köpa det senare igen, när jag har jobb och pengar. Vart tusan ska jag nu lämna kamerahuset? Kan jag få ut det på min försäkring och hur?

BLÖÖÖH! Tur att jag ska till gymmet strax, jag behöver verkligen avreagera mig och idag kan det gå riktigt bra där känner jag.


/A


Kommentarer
Sandra säger:

NEEEJ! :( Usch, jag känner verkligen med dig - dumma, dumma kamerahus! Blää!



Jag är sugen på page men vågar nog inte, haha, den bilden har jag också haft länge - verkligen inspirerande! :)

2011-01-20 | 19:03:56
Bloggadress: http://aprilhimlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback