O n s d a g 2011.01.19


 

We♥it


Idag var jag uppe med tuppen och innan solen verkligen, utanför fönstren är det kolsvart, men jag hör fågelkvitter. Är inte det en underbar start på dagen så säg! 

Det gick förvånansvärt bra att komma upp ur sängen trots dålig sömn i natt. Jag vaknade mitt i natten livrädd och kallsvettandes, det är nog som M sagt, jag får sluta titta på "det okända" snart ;).
För övrigt lär det spöka här hos oss, någon som tar saker och gömmer undan. Köpte ett nytt block förra veckan och jag hittar det ingenstans, M hjälpte mig igår eftermiddag och vi rotade verkligen igenom alla tänkbara ställen, det finns i n g e n s t a n s! Helt galet, vem det än är som spökar - ta fram det NU!

På sätt och vis är det skönt att gå upp tidigt, sätta sig med kaffekoppen och filosofera lite innan dagen drar igång på allvar. Klockan nio börjar min andra kurs i Metod. Innan den ska jag hinna in på bibblan. Jag kunde inte låta bli att dra igång datorn, kika på mitt konto där jag sparat en slant för att sedan kika igen och igen på objektivet jag vill ha till min systemkameran, jag saknar att inte kunna använda den. Idag blir det nog ett köp ♥


Ikväll blir det gymmet igen, och jag är peppad, mer träningsvärk tack! :)


/A


Kommentarer
Sandra säger:

KÖP objektivet! :)

2011-01-19 | 14:08:47
Bloggadress: http://aprilhimlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback