Open to miracles





Jag har sedan vi kom tillbaka till Borås i söndags eftermiddag gått runt i något slags töcken, som en tjock och tung dimma har livet gått mig förbi ett par dagar. Kroppen har varit tung, likaså huvudet och hjärtat.
Igår lättade det lite, kanske för att jag erkände för mig själv och bad om ursäkt för mitt egna beteende.

Lättnaden kom också efter ett samtal om att operationen gått bra och lite roliga fadäser som uppkom under uppvaknandet av narkosen; "Jag måste byta email" kanske inte är det första man brukar höra efter en operation, men det är på något vis den här personen i ett nötskal. ♥


Jag sitter i min morgonrock efter en konstig morgon med knepiga drömmar och ett uppvaknande av att någon skrek, om det var i drömmen eller någon annan stans det vet jag fortfarande inte.

Jag dricker mitt morgonkaffe och begrundar den kommande dagen.
M slutar två timmar tidigare eftersom det är afton idag, det känns fint att få lite extra tid för varandra.
Imorgon är han dessutom ledig, det är minsann veckolyx!

Jag ska dricka ur mitt kaffe nu och sen bege min in i reflektionernas värld. Idag ska de bli klara hade jag tänkt mig.


/A

 

 


Kommentarer
Nathalie @ Bloody Disgusting säger:

Sett någon bra film på senaste som du kan tipsa om?

2011-01-05 | 21:44:23
Bloggadress: http://bloodydisgusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback