t i s d a g 2011-01-04



Jag la mig tidigt igår, kunde dock inte somna förrän sent. Det känns konstigt att vara tillbaka hemma, eller vad som nu egentligen är hemma? Är hemma där lägenheten står eller är det som ordspråket säger; hemma är där hjärtat bor. I så fall är nog inte det här hemma. Nu mer än någonsin är mitt hjärta någon helt annanstans, likaså mina tankar. Jag försöker hålla modet uppe, men det är svårt.


Igår reflekterade jag som tusan, inte blev det speciellt bra, så jag har lagt det ifrån mig ett tag och ska titta på det igen med nya ögon. Jag tror visserligen att det duger gott till ett godkänt, men det ska ju inte in förrän måndag så jag kan lika gärna slipa lite på det.


Planerna för veckan är att baka något mumsigt och kanske våga mig på brödbak nu när vi fått en sådan fin hushållsassistent/bakmaskin :)


/A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback