T o r s d a g 2011-01-13



Träningsvärken som har intagit min kropp vittnar om att jag faktiskt, trots huvudvärk, tog mig iväg till gymmet igår. Det känns bra, det var kul att träna med Mikaela igen (var alldeles för längesen). Det var inte så jättejobbigt pass flåsmässigt, men desto drygare övningar. Det ska bli skönt att komma igång med träningen igen så som jag gjorde förra våren, då höll jag mig till minst tre gånger i veckan och det är planen att jag ska göra nu med.

Sov otroligt dåligt i natt, bara vred och vände på mig med en otroligt jobbig känsla i kroppen. Tillslut tog jag mitt pick och pack och la  mig ute i soffan istället, rädd för att väcka Marcus av mina myror i kroppen. Vid sju knatade jag inåt till sängen igen. Det blev inte många timmars sammanhållen sömn, vilket absolut inte är bra för migränen som nu gärna smyger sig på mig igen.

Vi får se om vi åker hem till Värmland ikväll, eller om vi istället går upp tidigt imorgon för att åka.
Det spelar egentligen inte så stor roll, åker vi ikväll är det mörkt och vi är inte där förrän runt 21-22 tiden i alla fall. Sover vi där så sover vi säkerligen till halv elva-elva som vi brukar. Åker vi vid nio tiden imorgon bitti så är vi där runt tolv. Inte så stor skillnad på vad vi får ut av dagen med andra ord. Vi får se under dagen hur vi gör. jag är ju inget större fan av att varken köra i snö eller mörker.


Nu måste jag i alla fall försöka komma igång med lite packning och fixa iordning mig.
Vid två tiden är det fika mys med Björkis och Mikaela. Innan dess tänkte jag hinna ta en tur på stan, en mascara står på inköpslistan.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback