Yrselattack



Inatt var jag så rädd att jag nästan började gråta. Jag vaknade någon gång under småtimmarna av jordens yrselattack, jag blev livrädd, men somnade ändå om nästan på en gång. Vid fyra hände det igen, det kändes som en smäll mot huvudet och som att jag var på väg att svimma, fast jag redan låg ned och blundade. Otroligt läskig känsla och den framkallade verkligen ångest, kunde inte riktigt somna om och var livrädd att det skulle hända igen. Usch.
Dum som man är så tänker man ju alltid det värsta och med tanke på mig höga puls under träningen igår så trodde jag direkt att något var fel med det och att jag var tvungen iväg till sjukhuset. Nu när jag kommit ur trötthetsruset så försöker jag se det lite klarare. Jag har haft problem med "kristaller" i örat eller liknande som framkallar sådana yrselattacker när jag vrider på huvudet. Det kommer från och till och kan hålla sig borta upp emot ett år innan det kommer igen. Jag har aldrig varit med om det under nattetid när jag sovit förut, men jag är nog ganska säker på att det borde vara det som kommit tillbaka igen. Fast, försök intala mig det när det känns som att det svartnar för ögonen på mig fast de redan är stängda.


Usch, nu vill jag lägga den här natten bakom mig.

/A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback