Don't like


Ibland känns hjärtat lite tomt och det gör det nu. Varför vet jag egentligen inte, antar att det har att göra med min trötthet. Har två jobbdagar kvar nu av sex, sedan blir det att åka hem. Hemlängtan är fruktansvärd samtidigt som att jag inte vill ner dit. Det blir sista gången jag åker till vår lägenhet och det svider i hjärtat faktiskt. Att dessutom bli lämnad ensam med flytt ännu en gång är något jag för tillfället inte ens kan sätta ord på. Det känns orättvist på något vis, jag som egentligen inte ens har ett behov av att flytta till Karlstad. Jag kommer få bor där i två veckor ensam i flyttkartonger varvat med jobb, sedan kommer M upp i en vecka för att återigen lämna mig för en vecka. Jag vet inte riktigt om den ekvationen är något jag gillar. Eller rättare sagt, jag vet att det är något jag inte gillar. Med risk för att bryta ihop för tillfället så beger jag mig mot sängen och drömmarnas land istället och hoppas att jag vaknar upp mycket gladare. Jag startar mitt nya liv imorgon, vilket innebär att jag snörar på mig gå/springskorna och ger mig ut redan klockan 8, sällskap får jag av det allra bästa!

Natti med er

/A


Kommentarer
Sandra säger:

Jag saknar dig vännen - jättemycket! Vi får planera in nån helg till hösten där antingen du kommer ner eller jag upp. :) Puss och kram <3

2011-06-20 | 07:32:07
Bloggadress: http://aprilhimlar.blogg.se/
Natalie - it's all about attitude säger:

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-20 | 19:37:55
Bloggadress: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Fatma - Fatmas.blogg.se säger:

Har du sett filmen The Adjustment Bureau? Eller är det kanske en film du vill se? :)

Stella säger:

men hjärtat då! fy, låter piss-orättvist att bli lämnad med flytt helt själv! Det är inte konstigt att må lite sådär med så många förändringar, hoppas du i alla fall trivs på jobbet och att du snart får komma till vad som i både själ och hjärta är hemma. Många kramar fina du! <3

2011-06-20 | 23:24:55
Bloggadress: http://stella.hildebrandt.cz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback