Today


God morgon. Jag är inte helt nöjd med att jag vaknade igår med en pirrande hals, senare igår kväll var det ett faktum - ont i halsen! De två sista timmarna på jobbet igår var en pina, men jag sa aldrig något till någon, vill ju inte vara hemma och vara sjuk! Idag gör halsen ännu mer ont men jag tänker ignorera det. Jobbar sju timmar, det ska jag försöka att orka. Efter jobbet hämtar mamma och pappa upp mig på IKEA och först tar vi en tur där. Ska köpa lite grejer till lägenheten, bland annat en hylla till hallen och en till badrummet. Ska bli skönt att få lite ordning. Köpte en del bra att ha grejer efter jobbet också så nu börjar det allt likna något. Det är ju förstås en hel del kvar att fixa med, men sakta och säkert formar sig ett hem här.

Jag trivs bra i Karlstad, jag går och småler när jag kilar genom stan om dagarna MEN jag sover otroligt dåligt ensam. La mig vid elva men somnade nog inte förrän närmre två. Får se om jag tar soffan i natt, det känns inte riktigt hållbart att inte få någon sömn nu när jag börjar bli sjuk också.

Nej, smink och frisyren ska fixas. Ska bege mig mot bussen om en timme cirka.


Ha en bra dag!

/A


Kommentarer
Fatma - Fatmas.blogg.se säger:

Ville tipsa att det pågår en tävling på bloggen just nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback