I'm gonna love you like I've never been hurt before



We♥it



Ååh, idag är det en härlig dag. Det var så kul att se Björkis i skolan igen ♥, det blir inte så ofta nu när vi inte har föreläsningar och pluggar på varsitt håll. Dessutom är det så himla härlig väder. Det märks att våren är på väg, även om en liten fågel viskade om att snön kommer komma tillbaka, men solen den värmer verkligen och det gör så himla mycket för både kropp och själ.

Efter skolan var det dags för en välbehövlig klippning och jag ger upp mitt sparande på längderna, jag är helt enkelt en oturslottad person som aldrig kan få långt hår. Nu är det minst en decimeter kortare men också lika mycket fräschare så jag är nöjd ändå. Hellre kortare hår och fräscht än långt och slitet - finns inget värre.

Eftersom jag och Jennie tydligen går lite på sparlåga båda två så har vi totalt missat att deadline för planeringsrapporten är imorgon, tack för upplysningen Björkis - vad gjorde vi utan dig? Så mina planer för dagen får ändras till att skriva den istället för att plugga redovisning. Jag har laddat upp med en stor donken latte och ska snart sätta igång och skriva.

Ja, det var min dag det.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback