Inredning




Idag när jag gick runt på stan med vårkänslorna i högsta hugg började jag drömma om vår framtida bostad. I nuläget vet vi ju inte alls hur den kommer att se ut eller vart den kommer att ligga, men drömma kan man alltid. Det är så mysigt att gå runt och titta på inredning och inspireras, inreda i huvudet och bara drömma sig bort. Någon gång i framtiden, då vi har vårat lantliga drömhus, kommer jag att vara i inredningshimlen. Allra helst vill jag ha allt vitt, vitt och vitt och bryta av med typiska ljusa accentfärger. Jag vill ha det sådär husmorslantligt men ändå stora härliga och rena ytor. Jag tror, nej jag vet, att det kommer bli trivsamt.


/A

Kommentarer
Malin I Form säger:

Klart man kan drömma, hihi :D



Kram

2011-03-17 | 16:57:00
Bloggadress: http://maliniform.shapemeup.se
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

Åh vilken härlig inspiration! Inredning är verkligen så himla roligt! :)



sv: Men tack söta du! :) Hihi det var väldigt trevligt att höra! Men lättare att få det snyggt på bild än att få det ligga snyggt en hel dag på jobbet, haha! Men tack för din snälla kommentar! :)

2011-03-17 | 19:34:12
Bloggadress: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback