Let the sun shine



We♥it


Idag ställde jag ingen klocka
, även fast jag kanske borde ha gjort det med tanke på hur mycket plugg jag måste undanröja. I alla fall så vaknade jag utan migrän, LOVELY! Jag får väl helt enkelt säga att det var värt de där timmarnas otroliga illamående igår för att slippa skiten. Vad som är ännu bättre är att solen strålar utanför och jag älskar det faktum att våren kommer lite närmre för varje dag nu ♥

Det hade varit skönt med en promenad, jag får se om jag tar mig tid för det lite senare. Åtminstone måste jag ner till Ica och köpa kaffe så att jag orkar med pluggdagen idag, hihi.

Förra onsdagen var jag på intervjun, magkänslan känns fortfarande inte helt okej så jag är inställd på att jag inte får jobbet och ska därför försöka skicka ut mina ansökningar till andra ställen snarast.

Idag ska vi ta kontakt med lite olika mäklare också, läskigt.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback