My dream is to fly, over the rainbow, so high



We♥it


Vi har fått otroligt bra besked sista tiden som innebär att det verkligen inte finns några tvivel på att flytten kommer att bära iväg, och destinationen är nu utan tvekan Karlstad. Det känns bra att veta och kunna planera något bättre. Nu är bostadsjakten på allvar och det är dags att börja ta tag i försäljningen. Det är mitten på mars nu, dagarna här är räknade och det är dags att ta tillvara på varje minut här i Borås.

Jag blir alldeles pirrig i magen när jag tänker på det. Jag ska inte påstå att det är helt stressfritt, för det är det inte. När bilen rullade in i Karlstad i onsdags så hälsade jag gott på min nya hemstad och försökte tänka mig in i att vi verkligen ska bo där - snart. Jag tror jag kommer trivas riktigt bra, det är en otroligt fin stad.


Eftersom fåglarna väckte mig imorse har jag inte ursäkter för att inte plugga idag, så det är väl bäst att försöka ta tag i det. Men först en go dusch.



/A

Kommentarer
tilda säger:

välkomna hit! :)

2011-03-14 | 14:36:57
Bloggadress: http://annaclaratilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback