Säg att du älskar mig



We♥it


God morgon! Värderingen igår gick faktiskt över förväntan och ser ut att kunna bli en bra affär för oss. Vi ska såklart inte ropa hej än och är glada om vi får tillbaka det vi har kvar på lånet förstås, men hoppas kan man alltid. Vi ska ta hit en mäklare till på värdering och sen får vi helt enkelt gå på magkänslan. Hon som var här igår är ganska så dyr i arvodet men å andra sidan så får man en del för de pengarna. Vi får helt enkelt vänta in den andra, som vi ringer idag eller imorgon, och ser vad de ha att säga.
Marcus sa upp sig från sitt jobb här i Borås igår, NU är bollen rullning ordentligt!
Jag var så uppe i varv igår efter allting så i natt har jag sovit riktigt uselt, vilket såklart inte känns speciellt bra. Jag får försöka somna i tid ikväll och ta igen det då.

Idag blir det seminarie i metodkursen och jag är så himla dålig att jag inte förberett mig och kan inte heller skriva ut materialet jag behöver, jeeej. Det får lösa sig. Jag hade kunnat vara ful och plötsligt blivit "sjuk" idag men det är inte riktigt min stil att göra så, så jag får helt enkelt stå mitt kast när jag kommer dit.

Jag längtar till nästa Onsdag - då jäklar är det semester ett par dagar!

Nej, nu måste jag läsa lite inför semninariet.
Tjing!

/A


Kommentarer
Jennie ♥ säger:

hoppas du får en fortsatt bra dag!

2011-03-22 | 15:21:31
Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback