Tentaperiod


We♥it


Det börjar närma sig tenta, för att bestämt säga - om två veckor. Då ska två tentor avverkas, den ena som jag nog inte ens kommer att plugga till och den andra som det känns som att jag andas dygnet runt. Tentaperioder innebär väldigt lite socialt och roligt liv. Det innebär mest en önskan om längre dygn och att det gick in mer information i skallen. Idag har jag avverkat en hel drös med uträkningar, konteringar och transaktioner. Det får räcka för idag. Snart kommer min andra hälft och då är det fredagsmys!

/A


Kommentarer
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

sv: Men åh tack söta du! Men jag var ju på väg till jobbet - då kunde jag inte gärna kommit i mjukisbyxor även om det hade varit skönt ;) När man är ledig SKA man vara osminkad och rufsig :) Hoppas du har haft en grym helg!

2011-03-13 | 14:56:41
Bloggadress: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback