It's a long way from the tip of my finger



Idag blir det en intensiv hemmaplugg dag. Jag ska försöka göra mitt allra bästa för att sedan kunna få unna mig en liiten stund i solen. Det börjar närma sig inlämning nu, helt galet.

Min födelsedag börjar också den närma sig, med blandade känslor. Det är ganska mycket i luften hos oss nu, det är mycket vi tillsammans kommer behöva ta oss igenom och nu räknar vi endast dagar. Det känns fruktansvärt svårt, men det är en del av livet som vi inte kommer ifrån och även om det känns som att tajmningen är den sämsta så finns det nog heller ingen som kan vara den bästa. Jag hoppas bara att jag kan få fira min födelsedag år efter år utan att den är förenad med sorg och saknad, det vore nog det värsta. 

Nu ska jag fortsätta peta i mig frukosten och sen kör vi så fingrarna blöder.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback