Time chasing



Det är en helt galen och surrealistisk känsla som befinne sig i min kropp för tillfället. Igår skickade vi in examensarbetet - vart tog egentligen april och maj vägen?

I lördags blev jag en stor flicka - big 25 som mikaela så fint uttryckte sig. Dagen var lugn och skön tillsammans med Marcus och vi avslutade den på restaurangen La Copita här i Borås med fantastisk god mat. Han gjorde allt för att få min födelsedag minnesvärd, då ingen annan kunde komma och fira mig. Du är bäst! ♥

Idag tar vi Jennies svarta racer och drar över till Jönköping, hon, jag och Mikaela. Ingen av oss har egentligen någon shoppingbudget men det ska bli himla mysigt att komma iväg från Borås ett tag och bara umgås lite. Det är skrämmande kort tid kvar tillsammans nu. Mikaela flyttar sitt bohag redan i helgen, huua.

Nu ska jag börja fixa mig och även slå en pling till min blivande arbetesgivare och kolla upp lite praktiska saker inför sommaren. Ska se om jag har klartecken om en veckas ledighet, Lena har hittat ett fantastiskt hotell på Rhodos åt oss :)


/A


Kommentarer
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

Visst är det skönt att det är inlämnat nu :) Jo men jobbet går bra, var på utbildning idag på huvudkontoret - superskoj! :) När flyttar du till värmland? Kram

2011-05-17 | 22:17:49
Bloggadress: http://siribeckman.se
Jouline säger:

Det var ett tag sedan jag var i Borås, får nog ta mig en sväng dit snart känner :) grattis i efterskott! blir själv 25 nu i maj :)

2011-05-21 | 02:08:29
Bloggadress: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback