I't like that


Nu för tiden kanske jag slår på datorn en gång i veckan - om ens det. Det är också därför uppdateringarna här är sällsynta. Jag gillar inte riktigt att blogga från mobilen, jag är ett freak när det kommer till layout och sådär och mobilinläggen blir helt enkelt inte lika snygga ;)

I förra veckan hade jag utvecklingssamtal med min chef och det gick riktigt bra. Hon är nöjd med vad jag åstadkommit och jag fick även lite ansvarsområden. Dock kunde hon inte säga så mycket om framtiden för mig, vilket känns sådär. (Dock vet jag att den jag går istället för har fått en ny tjänst inom ikea så hon kommer inte att komma tillbaka till avdelningen = fördel mig?).

Jag har haft en rätt tung vecka emotionellt, men det bästa är att jag har en fantasstisk man vid min sida som lyssnar. Även om han inte kan komma med svar som jag vill eller behöver höra så kan vi i alla fall prata om det. Det är en stor skillnad mot för ett tag sedan. Vi har det tufft båda två just nu med flytten och vad den innebar, tyvärr känner jag mig mest ivägen för hans liv emellanåt och det är riktigt jobbigt.

Ikväll, efter två veckors uppehåll ska jag ÄNTLIGEN iväg och träna volleyboll! Slutar för en gångsskull i god tid så att jag hinner dit. Ska bli riktigt gôtt, ska försöka ta ut mig rejält. Jag saknar faktiskt att träna och igår kom jag på mig själv med att sakna löpbandet!

Imorgon ska jag istället för att vara på jobbet och kassan befinna mig på hotell Scandic hela dagen för information kring facket, det ska blir riktigt intressant faktiskt. Dessutom kommer jag gå mellan 9-16, helt galet att slippa sluta sju liksom.

Det blir som vanligt väldigt röriga inlägg när de väl kommer, men nu vet ni att jag lever ;)


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback