Bästisdag




Jag har i ett par dagar haft en jäkla huvudvärk, vilket kan vara en biverkning av antibiotikan jag äter. Gah, men det får väl vara värt det. Däremot har jag sån jäkla ångest både morgon och kväll när jag ska försöka tvinga i mig dessa. Jag längtar till om sex veckor då jag "bara" behöver fortsätta i fem månader med att ta en gång om dagen.

Idag har min bästaste vän varit här och myst med mig, det var verkligen välbehövligt.
Vi kikade lite på kommande tatueringen och även på alternativ till tatuerare, vi får se hur det blir, men ATT det blir - det är säkert :)

Andra halvan är i Stockholm och det är alltid så jäkla tomt utan honom. Jag blir lite less på mig själv att jag känner mig så beroende av honom och hans sällskap. Jag är ju liksom så himla ensam här i Karlstad. Ibland känns det som ett stort misstag att flytta hem samtidigt som jag vet att det är här i hör hemma. Däremot får jag så många tecken som tyder på att vi inte skulle lämnat Borås redan, men man ska aldrig ångra det man gjort och jag är övertygad om att detta kommer att bli bra så småningom.

Skulle egentligen ha tränat idag men jag orkade inte med den här huvudvärken. Vill inte ta massa tabletter heller eftersom jag redan tar så många. Jobbet får gå före så det blev en vilokväll med ett bad och soffmys.

Nu ska jag ta mig lite coca-cola och mysa lite ytterligare, sedan ska jag försöka slå ihjäl ett par hjärnspöken som besöker mig lite för ofta nu.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback