Innan jag kände dig



Sedan volleyträningen i torsdags har jag haft den mest fruktansvärda träningsvärken jag någonsin haft. Som tur i oturen var vädret inte alls lika fint i helgen så lördagen spenderades i soffan - helt ärligt kunde jag inget annat, kunde knappt gå! Söndagen bjöd på en tripp till ikea i kundsyfte och med hem kom en garderob till tredje rummet. Nu börjar det ta sig där inne.


Igår jobbade jag första dagen på mitt schema och det gick riktigt bra, trots att jag återigen inte sov en endaste blund och började klockan sex. Dagen avslutades med volleyträning igen.

Idag är jag ledig från jobbet, vilket är lite skönt. Det blir väldigt intensivt och mycket att lära. Imorgon har jag utbildning för kassan hela dagen, det ska bli spännande.

På min agenda idag står en tur på stan, jag är så shoppingsugen! Hämta ut lite klockor som varit inlämnade för batteribyte, fixa busskort och hämta paket med lite godis för håret och sen bara vara. Röja upp lite i röran här hemma med.


/A 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback