Känner inte igen mig - det här är inte jag


Idag vilar jag hemma i soffan. Gårdagen var fullspäckad med information och utbildning om kassan, det blir nog bra när jag väl börjar där men det var inte riktigt samma som jag är van med.
Jag har åkt på halsont, så det blir ingen volleyträning idag, det är lika bra att vila upp mig för imorgon går jag på en riktigt jobbvecka - är inte ledig förrän nästa fredag.

Jag har en känsla i magen som jag inte riktigt vill ha där, men vet inte hur jag ska bli av med den. Det är något som känns så himla fel men jag kan inte sätta fingret på vad det är. Kanske är det bara omställningen att börja jobba som spökar så. Jag hoppas det.

Jag behöver något att se fram emot känner jag. I december ska jag ju upp till Stockholm men just nu är den resan lite hotad av att jag jobbar och det känns så jäkla jobbigt. Måste försöka lösa det på något vis.

Usch vad jag saknar någon att prata med. 

/A 


Kommentarer
Sandra säger:

Gumman du kan prata med mig! :) Ska du också (jag skla dit första helgen i december) till Stockholm, vad ska du göra där? :) KRAM

2011-10-06 | 15:56:09
Bloggadress: http://aprilhimlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback