today



Efter ett långt kassapass igår så var jag helt slut i kropp och huvud när jag kom hem igår kväll. Marcus stod och fixade kvällsmaten när jag klev innanför dörren och jag fick chansen att hinna duscha innan vi satte oss och avnjöt den - det är vardagslyx när det är som bäst.
Idag var det en seg Anna som knappt kom ur sängen, halv elva klev jag upp. Som jag behövde det! Dock innebär det att jag har en hel del att ta tag i nu på eftermiddagen.
Sy byxor, sy duschdraperi OCH så åkte jag på att städa vårt äckliga badrum, men den dealen innebär att Marcus dammtorkar allting i helgen när jag jobbar. På så vis slipper jag allergiutbrott, så jag antar att det var en bra deal.
Ska börja med badrummet, sen sy det där lite fort sen MÅSTE jag börja med sommarkursen som jag struntade i, jag ska tamejtusan se till att få den gjord nu i alla fall.


/A


Kommentarer
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

sv: Tack fina du, det värmer!! Kramar tillbaka.

2011-10-20 | 17:55:02
Bloggadress: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback